Tags

, , , ,

Hm, ce interesant… Inviţi un om la tine la sait să-ţi scrie un articol, după care faci… chestia asta.

Sunt fel şi fel de fiinţe în grădina lui dumnezeu… dar pentru mine a fost o lecţie interesantă.

Mi-a servit să-mi mai amintesc un pic că nimic nu e ce pare a fi şi că oamenilor nu le place deloc să fie scoşi din zona lor de confort. Şi că pentru cei mai mulţi, “evoluţie”, “spiritualitate”, “o lume nouă” şi toate fazele astea sunt de fapt doar nişte idei pe hârtie – eventual, unele care ne aduc multe like-uri în perioada asta. Şi că e greu să comunici, atunci când nu ştii cât de cât clar care e scopul comunicării.

Cu toţii am urcat munţi şi am ales dintre profeţi falşi pe cei adevăraţi, am îmbrăţişat maeştri şi ne-am uitat în ochii lor şi am fost bucuraţi şi frustraţi şi dezvăţaţi de noapte şi înluminaţi de viaţă, dar am uitat… să devenim noi înşine maeştri. Ne-am întors de pe munte nu cu fiinţa de lumină diafană şi chipul scăldat de compasiune, ci cu mâinile goale şi cu inima de piatră 🙂

Eh asta e. Apa trece, duce şi pietrele. Toţi mai alunecăm pe câte o piatră, din când în când. Noi ne cerem scuze că am deranjat, le mulţumim prietenilor de la intuity.ro şi le dorim succes în continuare, din inimă şi cu multă iubire… Să mergem mai departe. Ne-om mai vedea pe drum.

reconnection cover4

