Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Am să spun pe şleau, căci altfel nu ştiu cum şi m-am săturat să tot încerc să găsesc scuze şi explicaţii frumoase pentru ceva ce nu e aşa, pur şi simplu:

Ceea ce pare să se întâmple, de fapt, în Reconectarea dr. Eric Pearl/The Reconnection este o deconectare, sau cel puţin o incapacitare temporară şi o deturnare/deviere a structurilor subtile ale fiinţei, care are ca rezultat blocarea accesului la evoluţia spirituală personală.

E posibil chiar ca, după şedinţe, să ne simţim “bine”, dar e ca un soi de anestezie după operaţie. Pentru că programele de amăgire funcţionează şi ne conving că “nu mai e nevoie să facem nimic” (şi pentru că The Reconnection lucrează şi ei la “îmbunătăţirea” anestezicelor, ca să zicem aşa şi la menţinerea stadiului de inconştienţă), trezirea din această anestezie poate să dureze foarte mult timp.

Aş îndrăzni să spun că aceasta este, de fapt, adevărata intenţie care conduce lucrarea The Reconnection, chiar dacă ea nu este cunoscută/conştientizată ca atare la nivelurile inferioare ale organizaţiei (sau poate că e destul de ascunsă în 3d, pur şi simplu, iar spectacolul de inconştienţă e orchestrat măiastru direct din altă densitate; până la urmă, chiar şi Pearl descrie “bunul” obicei al entităţii Solomon, “conştiinţa” de la care zice el că a primit “reţeta” vindecării reconective, de a transpune cu forţa omul într-o stare de inconştienţă, folosindu-l pentru a îşi transmite “mesajele”). În planul nostru, organizaţia lui Pearl este construită pe structura unei reţele MLM, la bază (nivelul unde pătura de amăgire este cea mai densă) aflându-se “practicienii”.

Adevărul are felul lui magic şi minunat de a ieşi la iveală şi de a se face cunoscut. Mie mi-a spus The Reconnection că eu nu practic aceeaşi “lucrare” ca şi ei. Am crezut că se referă la faptul că nu vânez oameni pentru seminariile lor și am fost uimită când reacţia lor a fost să mă atace şi să încerce să mă elimine pentru asta. Dar se pare că era vorba despre altceva, mult mai profund și că tot ce v-am spus până acum despre vindecarea reconectivă… nu este despre vindecarea reconectivă, ci despre un alt soi de vindecare, care pare să nu convină deloc vindecării reconective.

Ei bine, asta e. Să ne luăm corpul de lumină şi să mergem mai departe, magici Călători. Întru graţie şi iubire, cum ni se-aşterne Calea și… vindecarea. Oricum s-o numi ea.

