Tags

, , , , , , , , , ,

Magici Călători, ia să vedeți ce mi-au scos arhanghelii în cale astăzi.

Sursa: http://meeroslavlehbut.wix.com/saveyoursoul33

Traducere în românește de magicInsight

“DECONECTEAZĂ-TE ȘI SALVEAZĂ SUFLETUL.

Oricine ai fi, vreau să știi că este voia Divinității ca Sufletul tău prețios să fie ajutat în acest fel.

Fiind binecuvântat de Divinitate să văd adevărul, cu bucurie vă vorbesc despre niște lucruri ascunse, pe care nu vi le va spune nimeni atunci când mergeți să faceți o ședință de “vindecare” reconectivă. Capacitatea de a vedea în profunzime și conexiunea cu sinele superior m-a ajutat să fiu salvat de Divinitate și de Îngeri. Acum o să împărtășesc și cu voi ce mi-a fost dezvăluit prin comunicare cu Divinitatea și prin revelațiile mele personale.

Dacă sunteți (re)conectați, sau dacă ați avut câteva “ședințe”, dar nu mă credeți, pur și simplu spuneți pentru câteva minute, cu convingere: ”Simt că vreau să invalidez toate jurămintele cu care m-am legat de Reconnection”, și așteptați. Dacă n-a existat niciun jurământ, atunci n-o să se schimbe nimic, nu? Dacă obișnuiți să vă rugați, puteți să întrebați în rugăciune: Doamne, este bună Reconectarea pentru sufletul meu? A fost bine că m-am conectat cu aceste entități? Și întrebați până când, în cele din urmă, Dumnezeu vă va dezvălui Adevărul în multe feluri, poate într-un vis, poate sub forma unei voci subtile, a unei vibrații sau într-un alt fel.

Dacă veți insista să Îl întrebați direct pe Dumnezeu, El vă va arăta adevărul. Și ce-i de făcut după aceea?

Înainte să vă rugați, contemplați puțin adevărul că sunteți făcuți din iubirea nemuritoare a lui Dumnezeu și că rolul vostru aici este ca Sufletul vostru să folosească trupul în planul pământesc. Dacă ați reconectat pe alții, faceți-vă timp și analizați cu sinceritate chestiunea liberului arbitru al altora și a reconectării efectuate fără a cere permisiunea pentru a o face. A fost drept acest lucru? A fost corect, din punct de vedere al Legilor Divine?

  1. Acordați-vă la iubire sau la intenții bune față de viață și rugați-vă la Dumnezeu să fiți total liberi de “reconectare”. “Doamne Atotputernic. Am încredere totală în Tine. Te rog, eliberează-mă de reconectare într-un mod în care să fiu în siguranță.”. Așezați-vă într-un loc confortabil și fiți pregătiți, pentru că poate să fie tulburător din punct de vedere energetic pentru creier și pentru inimă. Veți putea să simțiți cum se întoarce la voi iubirea.
  2. “Doamne, vreau să te rog să retragi toate legăturile pe care le-am făcut prin și pentru reconectare, într-un mod în care să fiu în siguranță.” Veți simți cum iubirea se întoarce la voi.
  3. “Doamne, deconectează pe toți oamenii pe care i-am legat la reconectare. Simt că vreau să mă retrag din reconectare. Te rog să mă ierți că i-am legat pe alții la reconectare și le-am distrus destinul fericit. Îmi pare rău pentru asta. Îmi cer iertare de la toți cei care au fost legați de mine la reconectare. Acum văd că a fost o greșeală.”

“Fie ca sufletul meu să fie fericit în acest corp și să dea afară din el celelalte ființe.”

Îți doresc tot ce-i mai bun pe lume, Suflet Divin.

Meero.

ADEVĂRUL ASCUNS DESPRE VINDECAREA RECONECTIVĂ…”

path-of-heartNota magicInsight: Am citat saitul așa cum l-am găsit. O să postez mai târziu și observațiile mele, dacă mai este nevoie. Dar cred că deja mă cunoașteți și cam știți ce am de spus pe acest subiect. Vreau doar să mulțumesc Divinității că, în sfârșit, vocea adevărului iese la lumină. Restul, cercetați-vă sufletul și alegeți voi. Liberi și puternici, magici Călători!

 

