Tags

, , , , ,

Magici Calatori, va anunt ca magicInsight se transforma in Souldrops Perfumes.

Pentru a ne pastra in integritate si a pastra sacralitatea fiintarii noastre, este nevoie sa facem loc deplin sufletului, sa ne vindece si sa ne bucure fiinta intru tot ce este. Si pentru ca nu mai este nimic in lumea ‘spiritualitatii’ declarate si vehiculate cu care sa mai rezonez sau sa imi doresc sa stau alaturi si cum, dupa atatia ani, cu siguranta ca deja stiti cam ce am de spus (si ce chiar am spus) in legatura cu aceasta asa-zisa spiritualitate, am ales sa fac loc spiritualitatii adevarate, integrate in viata de zi cu zi, cuprinzatoare de suflet si revarsatoare de frumos si sa va invit, dupa cum doriti si simtiti, sa pasim mai departe impreuna in lumea de magie a parfumurilor artizanale naturale.

IMG_2185

“Regina de Foc” ~ parfum natural ~ colectia “Soultime”

Cumva, de-a lungul vremii, cu toate si printre toate, m-am tot jucat cu miresme din natura si m-a fascinat sa le pun laolalta in potiuni mirositoare unice, trezitoare de suflet si inghiontitoare la bucurie. Combinatiile mele de uleiuri esentiale si decoctii aromatice speciale, plamadite de mine din amestecuri de plante alese si culese cu grija si prelucrate sa-si dezlege si sa-si daruiasca inimile de mireasma, mi-au bucurat si mi-au ingrozit, alternativ, familia, prietenii si vecinii, torturati sistematic de experimentele mele intru crearea de arome inedite, ciudate si nefamiliare, dar uneori atat de frumos imbinate si imbratisate, incat te imbiau sa le porti ca pe o mantie de magie, curgatoare si amintitoare de sine.

"Casuta sirenei aurii" ~ parfum natural ~ colectia Soultime

“Casuta sirenei aurii” ~ parfum natural ~ colectia Soultime

E adevarat ca e o oarecare senzatie, sa porti un parfum pe care il ai doar tu, o mireasma speciala, unica, creata anume si doar pentru tine. Si tocmai pentru ca e o oarecare senzatie, am simtit ca a venit vremea sa o impartasesc cu voi. Imi dati un semn – si ne vedem sa ne cunoastem si sa formulam un parfum special pentru si despre voi 🙂

Desigur, puteti sa alegeti si dintre miresmele pe care le-am creat deja… oricum, ele va reprezinta in mod unic, pentru ca vin la voi in colectii de sticlute unicat, decorate manual.

Colectia "Soultime" ~ parfum natural in sticlute unicat ~

Colectia “Soultime” ~ parfum natural in sticlute unicat ~

Eu cred ca omul e bine sa-si faca timp si sa-si infrumuseteze viata. Cat mai mult timp. Mai ales ca nu-i asa de greu. Uite, florile, de exemplu. Asa fragile si suave cum par si chiar indiferent de vreme, au puterea sa ne intoarca intr-o clipa catre bucurie, printr-o simpla revarsare de mireasma si culoare…

Sa ne vedem cu bine, magici Calatori, in lumea inmiresmata a picaturilor de suflet. Va multumesc pentru pasii alaturi si va urez drum bun in alta parte celor care cautati altceva si va veti desprinde – si buna ramanere si calatorie impreuna celor care ne insotiti in aventura parfumurilor!

12938199_10153638382769492_6596769574553436480_n

