dupa cum va spuneam, ne-am mutat la Souldrops Perfumes. postarile de pe magicInsight si lucrarea noastra de curatire si vindecare va ramane accesibila pe acest blog. insa discursul se schimba, iar de acum inainte e vremea pentru suflet… cale lina prin lumina, magici Calatori.

Souldrops Perfumes

Stiu ca nu intotdeauna e usor sa ajungi din ‘spiritualitate’ in… realitate, dar eu vreau sa va spun despre parfumuri, magici Calatori in lumea miresmelor cu suflet.

Si anume, mai intai o sa va spun despre parfumul “Soultime” si povestile sticlutelor din colectia lui.

Parfumelul asta mi s-a itit in dulapior dintr-o fiola uitata pe-acolo, pe cand faceam ‘curatenie’ printre niste amestecuri mai recente, sa vad care imi plac si pe care le arunc. Cand am deschis sticluta, mi-am amintit, cu recunostinta cumva, de puterea plantelor de a te bucura in moduri surprinzatoare si de indaratnicia cu care, distilate in esente aromate, lucreaza ele impreuna in timp, transformandu-se si ingemanandu-se si aurindu-se in alchimia noii forme de viata pe care au gasit-o. Amestecul firav de menta cu vanilie si lemn de trandafir de acum cateva luni se asezase triumfator in scaunul de cedru si chiparos, purtandu-si mandru cununa de busuioc si…

View original post 137 more words

