Tags

, , , , , , ,

Adevarata fata a corporatiei Eric Pearl – The Reconnection

Prin 2010, Andra Ivanov, criminala si hoata care reprezinta oficial hienele lui Pearl in Romania, a venit sa ma roage sa o ajut cu campania lui ‪lucifEric pentru seminarul de vindecare reconectiva din 2010. Am avut ‘nesimtirea’ sa intreb criminala cine plateste pentru traduceri. Nu fac munca de voluntariat, mai ales ca nici corporatia lui Pearl nu facea seminarii pe gratis. Spurcaciunea mi-a raspuns ca ea credea ca ‘lucrez pentru cauza’… Cred ca asa e ‘integritatea’ la vindecatorii din specia ‘prostituatus spiritualus lucifericus Ivanovianus’: vindecarea e pe bani, dar serviciile sa le vina pe gratis ;).

Dupa conferinta lui Pearl la Constanta, in pauza, m-a contactat o doamna si m-a intrebat daca pot sa ii aranjez o sedinta de vindecare cu ‘domnul doctor’. I-am spus ca domnul doctor nu se ocupa de vindecare, dar ar putea ea sa roage pe unul din colegii din echipa de PR sau sa ma sune pe mine, mai spre seara. I-am intins femeii o carte de vizita, iar lucifEric mi-a sarit in cap si mi-a explicat ca ‘e seminarul Andrei’ si ca trebuie sa trimit toti oamenii la Andra. Atunci n-am dat atentie si n-am inteles toate implicatiile (telefoanele de amenintare si boicotul efectiv si intelegerea clara a faptului ca e vorba de o vanatoare, nu de vindecare, au venit ceva mai tarziu).

Banii pe interpretare si traducere mi i-am primit, pana la urma. Nu oficial de la corporatie, ci de la o mentorita care acum s-a carat de la ei (ca asa se face la The Reconnection: unul fura pe altul – si impreuna ii furam pe toti 😉 ) si care, probabil, s-a gandit ca totusi, ceva, pe undeva, nu e drept si cinstit… Insa i-am dat imediat pe spitale si doctorii. Gelozia criminalei Ivanov s-a transformat in intentie constienta si s-a alaturat invidiei ‘colegei’ Ana Nicolai, care se oferise sa faca voluntariat (la un seminar de la care organizatorii au plecat acasa cu cel putin o sutica buna de mii de euro) si a gasit teren fertil in mocirla creata de agresivitatea de corporatie orientata exclusiv pe profit si lipsa de integritate morala si de orice fel manifestata prin oroarea aia de seminar si prin ‘cursul pentru copii’ al capcaunei, astfel ca de la seminar am ajuns direct la spital, pe masa de operatii…

Nici nu ar fi fost nevoie sa imi adaug si pozitia de practician la cea de traducator, ca sa dau in vileag frauda. Doar ca frauda e mult mai mare decat ca nu isi platesc ei oamenii si ca vor servicii pe gratis (‘pentru cauza’, pardon). Abuzurile si nenorocirile si marsaviile ce se petrec acolo nici nu putem noi sa le concepem, iar daca am putea, n-am putea sa credem ca e posibil ca cineva sa faca asa ceva.
Si stiti ceva? Tocmai asta le-a dat lor loc sa le faca, aceste marsavii: faptul ca unei fiinte normale ii e greu sa creada ca e posibil ca un om sa faca asa ceva altui om, sau altei fiinte vii. Ca si rautatea, bunatatea poate sa fie uneori un mare handicap in perceptie…

Dar adevarul iese incet-incet la iveala, ca n-are altceva ce sa faca…. Daca intelegi codul iluziei si intelegi cum functioneaza imbarligarea, imaginea se clarifica de la sine. Si iluzia se dizolva de la Sine 😉 Zi frumoasa sa avem. Ne vedem la parfumuri.

