Tags

, , , , , , , , ,

Desi am scris multe si am tradus si mai multe, unul din cele mai citite materiale pe blogul meu este traducerea articolului cu numere de ingeri, al lui Doreen Virtue.

Doreen si fiul ei, Charles imi sunt foarte dragi si am tot respectul pentru lucrarea pe care o fac ei in lume. Eu nu sunt certificata in terapie cu ingeri de niciunul dintre ei, am fost la cursurile lor doar ca traducator. Relatia mea cu zona de constiinta angelica este una personala, iar atunci cand spun ca fac ‘terapie angelica’ va si reamintesc, de obicei, ca aici se face terapie prin vindecare de iluzii. Atat e suficient – si orice alta vindecare vine de la sine… Sau de la Sine.

Toate initierile, toate cursurile si lucrarile nu-ti folosesc la nimic – ba chiar, multe dintre ele sunt venite sa-ti adoarma discernamantul, mai degraba, si sa iti inlocuiasca programele cu care esti incarcat si de care vrei sa scapi cu altele, mai ‘maestre’ si ‘inaltate’, fixate mai bine si de care iti va fi mai greu sa te eliberezi. Ele nu-ti folosesc la nimic fara lucrarea ta interioara de curatire a fiintei, de deschidere a perceptiei, de explorare constienta, de reasumare a liberului arbitru si de intarire intru integritatea spiritului tau divin. Taramurile astrale nu sunt numai zanute si norisori roz, am mai spus asta de nenumarate ori… evident, in articolele pe care nu le-ati citit. Oamenii prefera sa caute retete si etichete standard pentru experientele lor, decat sa exploreze si sa le cunoasca si sa le inteleaga ei insisi. Eu inclusiv, sa stiti; doar ca eu ma stiu ce-mi poate pielea si sunt si patita, asa ca sunt atenta si nu prea ma las sa fac aberatii.

Din experienta mea de traducator, pot sa va spun ca foarte rar am vazut scoli (daca am vazut) care sa aiba intr-adevar in inima conceptului lor macar o dorinta sincera de a ajuta pe altii. Din experienta mea de terapeut, pot sa va spun ca si mai rar am vazut oameni care intr-adevar sa isi doreasca sa lucreze cu sine si sa isi descopere propria putere si propria ‘vindecare’. Suntem mai dispusi sa acordam putere oricui ne spune ca va face ceva pentru noi – fie ca e fiinta (umana sau de alt fel) sau altceva si indiferent de intentia acelei fiinte sau acelui ‘altceva’ – decat sa ne asumam puterea de a sti ce ne face bine si ce ne face rau, noua si lumii, si sa ne eliberam si sa ne antrenam puterea de a alege intre cele doua.

Inapoi la ingeri acum, si la numerele de ingeri – primesc multe intrebari despre ce inseamna una sau alta, un set de numere sau altul… toate intrebarile voastre despre ‘ce inseamna’ un lucru sau altul care se intampla in viata voastra isi au raspunsurile in sinele vostru divin. Tot ce poate face un terapeut – daca poate – este sa creeze un punct in spatiul vostru de constientizare, in care sa puteti sa va percepeti exact asa cum sunteti – si sa percepeti lucrurile exact asa cum sunt. Doar atunci veti sti ce sa pastrati si de ce anume sa va desprindeti. Orice vindecare, de acolo incepe.

Cat priveste numerele si aparitia lor repetitiva in atentia voastra: atunci cand observati ca in campul vostru de constientizare apare ceva repetitiv, eu as zice ca genul de atentie care trebuie acordat fenomenului este in sensul intentiei de a te desprinde de tiparul repetitiv, nu de a il lasa sa iti domine atentia si sa iti conduca viata. Asta se poate face declarandu-ti, pur si simplu, intentia si atitudinea. De exemplu, vreau sa vad ce se ascunde in spatele acestei povesti, nu sunt de acord cu aceasta interferenta in viata mea.  Sau alta formulare care simtiti ca va consolideaza intr-un punct de putere personala. Uneori veti afla ce este; alteori, interferenta o zbugheste rapid, de indata ce va simte constienti. Voi deveniti si mai constienti, discernamantul vostru se ascute si puterea voastra personala de a stabili ce fel de energii si informatii au voie in campul vostru se intregeste – si va intregeste. Liberul arbitru e un instrument puternic, insa el este conectat direct la discernamant. E bine sa stim asta – si sa mai stim ca, pana discernamantul nu e liber si perceptia curata, liberul arbitru cam zace inlantuit in suferinta si in tipare repetitive. Abia dup-aia puteti sa vedeti – si singuri – ce-i cu ingerii si cu toate cele. Dar tiparele repetitive sunt mare pericol pentru liberul arbitru, astfel ca deschiderea tuturor ochilor si spalarea cu apa rece pe fata, ca sa zic asa, e un exercitiu destul de util si necesar ca sa-ti inviorezi fiinta si sa experimentezi viata de om la modul de libertate divina.

Cu ochii deschisi si inima lina sa mergem, magici Calatori!

Nu ne iluminăm imaginându-ne chipuri de lumină, ci aducând conştientizare în întuneric. (C.G. Jung)

Nu ne iluminăm imaginându-ne chipuri de lumină, ci aducând conştientizare în întuneric. (C.G. Jung)

