Tags

, , , , , , , , , , , ,

Zilele astea de inceput de toamna mi le-am petrecut la For The Love of Fashion. Imi place cum se lasa soarele de septembrie printre crengi, in curte la Casa Monteoru si cum atarna in picuri peste artisti unici si peste creatiile lor unicat. Imi place cum se ating oamenii de frumusete – cu sufletul clipocind voios, acasa printre minunatii si doritor de bucurie.

Asa ca am scapat din vedere sa va spun despre potiunile de frumusete de la Souldrops. Despre balsamul de trandafir si despre uleiul de levantica – si despre celelalte infuzii de plante pentru bucuria parului si a pielii, care se fac la Souldrops pentru voi. Si despre bijuteriile cu parfum am uitat sa va spun. Pfff….

foto credit: @ForTheLoveOfFashion http://fortheloveoffashion-blog.blogspot.ro/

foto credit: @ForTheLoveOfFashion
http://fortheloveoffashion-blog.blogspot.ro/

Le-am pus pe toate laolalta intr-un magazin online, aici, la Targul de Handmade, sa fie mai usor magicilor Calatori sa gaseasca un cadou pentru sine sau pentru suflete dragi.

Cale lina, picaturi de Suflet! Ne vedem la Souldrops.

14045959_10207069477358778_1565817343921220200_n