Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Am dat mai deunazi peste o doamna profesoara de ingeri care isi incheia una din postari cu ‘multumesc pentru durerea care ma vindeca!’. Bineinteles ca am intrebat-o (in stilul meu pe care-l cunoasteti😉 ) de la ce ingeri primeste ea astfel de indrumari… si mi-a raspuns ca nu inteleg la ce e buna suferinta si ca nu inteleg mesajele Cerurilor si nu-mi cunosc ‘rolul meu in lume’ si o tona de alte elucubratii din astea.

Am parasit discutia, insa nu am si incetat sa observ, caci doar n-o sa lasam asa abominatie sa ne impanzeasca lumina. Acolo se afla un mare adormitor de ingeri (ca nu mai stiu cum sa le mai zic altfel, la smecherii astia)… dar si ingeri, care s-au dat in spate si au lasat situatia sa curga. Femeia isi continua si acum mesajele in acelasi film, iar eu am fost indemnata sa ma indepartez si sa observ.

Si am observat: Aceeasi energie si acelasi tipar de mesaje vin de la o multime de pasamite ‘ingeri’/profesori sau terapeuti care lucreaza cu ‘ingeri’, sau din citiri cu ‘carti de ingeri’ – gen, nu esti in stare sa intelegi ‘binecuvantarea din suferinta’, sau ‘nu meriti ajutorul Cerurilor’, sau ‘nu acum’, sau ‘trebuie sa-ti inveti lectia’, sau ‘nu e spre binele cel mai inalt’, sau ‘nu e spre binele tau cel mai inalt’, sau ‘nu esti pe drumul cel bun’, sau ‘asta e contractul tau de suflet’…

Magici Calatori. Sa nu ne batem joc de fluturi, aici. Astea nu sunt mesaje de la angelici; astea sunt interferenta toata ziua si actioneaza dintr-o patura (noroc ca stim si cine are oaresice roluri si insarcinari sa creeze si sa intretina patura😉 ) de adormire, de orbire, de lumina falsa. Constiinta binevoitoare n-o sa iti sublinieze niciodata ca ‘esti murdar’ si sa te indemne sa vezi frumusetea si sa iti inveti lectia din situatia de murdarie, ci o sa te ajute sa te speli – mai ales daca ceri asta, dar chiar si daca nu ceri, caci nu intotdeauna poti sau stii sa ceri, iar asta nu inseamna ca din aceasta cauza divinitatea iti refuza ajutorul.

Adormitorii astia lucreaza in gasti si cu strategie, dupa cum bine va inchipuiti si bine v-am mai spus si v-am mai tradus si eu aici pe blog. Treaba lor pare sa fie sa devieze constiinta de pe Pamant intr-un camp de forta de entropie negativa – sau sa consolideze ‘zidurile’ unui astfel de camp deja existent, nu am habar – nu prea propice omului si vietii de felul asta.

Am mai vorbit pe blog despre interferenta si campania interferentei impotriva iubirii si indeosebi impotriva campurilor de iubire de tip ‘suflet-pereche’ – si au mai scris si altii despre astfel de chestiuni. ‘Ingerii’ astia de mascarada nu sunt aici de ieri, de azi, ci au mai fost observati de alti cercetatori si in alte zone de studiu. Si nu mai merge cu ‘nu te concentra pe ei ca ii atragi’ (de fapt, n-a mers niciodata, iar acum mai putin ca oricand pentru ca s-au deschis niste porti si s-au fortat niste alinieri dubioase intre planuri si dimensiuni), pentru ca adormitorii actioneaza in lume prin acceptul nostru, chiar si acceptul tacit (de gen ‘nu ma concentrez pe tine’), iar in unele cazuri nu le pasa nici macar de vreun accept. Ideea nu e sa inchidem ochii sau sa ne uitam in alta parte, sa tragem perdelutele roz, sa ne calmam si sa ‘ne deconectam de la frica si sa ne conectam la iubire’; astea sunt planurile adormitorilor. Noi trebuie tocmai sa acordam atentie – si tocmai atentia corecta, aliniind astfel corect realitatea la care privim cu reflexia acesteia, cu imaginea de realitate pe care o vedem in noi.

Asadar, stiu ca nu mai e nevoie sa va spun ca interogarea si comunicarea cu alte dimensiuni si cu fiintele care le populeaza se face cu ochii deschisi (cu toti ochii deschisi). Am sa va mai amintesc doar sa va luati discernamantul cu voi, pe oriunde ati umbla, si sa va stabiliti intentia ferma de a nu accepta iluzia si jocurile amagirii, la niciun nivel.

dsc06740Sa ne vedem cu bine, magici Calatori, in spatii libere de interferenta. Pasiti in lume din punctul vostru de putere – si sa stiti ca, oriunde ati pasi, integritatea si frumusetea voastra face loc ca sa se manifeste integritatea si frumusetea intregii Creatii. Cale lina si bucurie deplina, asadar!