Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ati observat cum, cu toata ‘dezvoltarea personala’ si ‘evolutia spirituala’ in care ne scaldam de pe la sfarsitul veacului anterior, omenirea pare sa fi patruns intr-o epoca de amnezie colectiva, in care toata lumea isi cauta ‘misiunea pe pamant’, ‘drumul’, ‘scopul’ si stapanii – si incearca sa isi aminteasca cu ce treaba se-nvarte pe aici. In ciuda atator initieri si activari si sfintiri si inaltari, cu atatea materiale vechi si noi, descoperite sau inca neinventate la dispozitie, totusi, toata lumea se intreaba, ‘dar eu de ce am venit aici? ce am de facut eu pe planeta asta?’. Cu totii am devenit ‘seminte stelare’ si ‘copii ai universului’, dar nu mai reusim sa intelegem ce se intampla pe planeta noastra, cine trage fraiele si inspre ce – si cum sa dam de cap situatiilor care par sa curga pe un ‘drum al evolutiei noastre spirituale’ pe care nu-l mai simtim prea folositor si nici prea benefic, oricat am incerca sa vedem ‘binele superior’ sau ‘lectia de invatat’ din situatie.

Nu stiu daca asta este sau nu un rezultat al miscarii new age, al ‘apelurilor’ pentru recrutarea de ‘lucratori de lumina’ si al campaniei interferentei si luminii false, insa impresia mea este ca asistam la o pierdere masiva de suflet in omenire, la o deviere masiva de drumuri personale si colective si la o indepartare, mai degraba decat o apropiere de scopurile sustinute la nivel declarativ ale acestei devieri. Se vehiculeaza din ce in ce mai vizibil teorii cum ca omenirea ar fi fost, de fapt, pacalita cu o oferta de evolutie spirituala colectiva care, in fapt, ar fi o invazie, sau o reinstaurare sau o consolidare a unor practici abuzive deja existente asupra omului si a vietii pe Pamant. Ba chiar (in sfarsit!), s-a mai facut loc si pentru actiune efectiva de contracarare a acestor practici abuzive – si o serie de maestri si invatatori reusesc sa strapunga prin patura de interferenta si sa sustina prin serviciile lor reasezarea lumii noastre pe fagasuri mai prielnice.

La magicInsight v-am avertizat despre tertipurile luminii false de indata si asa cum le-am vazut. V-am oferit, sporadic, si cateva directii si instrumente care sa ajute la contracarare, insa imi dau seama ca fiecare caz are nevoie de o abordare individuala si de un parcurs personalizat pentru revenirea la Sine, sa-i spun asa – si ca postarile pe blog nu mai ofera contextul suficient si potrivit pentru a tine pasul cu diversitatea de nevoi si intrebari. Fiecare dintre voi are o poveste unica, fiecare isi are maestrii lui falsi si propovaduitorii lui de suferinta, initierile si acordajele lui de lumina falsa, programele si pecetile lui si legaturile si contractele si pierderile lui de suflet, ratacirile si apasarile si manifestarile lui.

Stiu ca pana acum a fost greu chiar sa si recunoasteti ca aveti nevoie de asa ceva. Stiu ca a fost greu sa va dati seama; stiu ca a fost si mai greu sa acceptati ca v-ati lasat folositi in asa fel. Acum e mai usor. Stiti ca mai exista si altii care stiu si care pot sa va inteleaga.

Exista in voi un punct de putere. Il stiti si voi; vi-l amintiti si voi. Sufletul vostru va vorbeste – si nu va sfiiti sa cautati si sa primiti ajutor in a il auzi si a il regasi si a vi-l reasuma pe deplin. Astfel, revenind in punctul vostru de putere interioara, veti face loc lumii intregi sa isi redescopere punctul de putere si sa se restablieasca intr-un echilibru propice vietii.

Cale lina, magici Calatori. Pe propriul vostru drum 🙂

dsc06740

 

