Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Multa lume se mira (acuzator) ca de ce vorbesc eu asa de impotriva vindecarii reconective, desi am fost “practician” si chiar am vorbit admirativ despre Pearl si lucrarea lui. Oare nu sunt cumva o fatarnica, oare ceea ce cititi nu e cumva expresia caracterului meu duplicitar?

Ba da, cum sa nu :)) Si ce altceva se mai transmite pe frecventa reconectiva la luciferFM?

Normal ca am fost ‘practician’ (adica mi-am luat si eu teapa cu ‘seminariile’… anulate); doar nu credeati ca va spun tot ce va spun despre chestia asta asa, din auzite. Cat despre vorbitul ‘admirativ’ – mai revedeti o data materialele, cu atentia treaza de data asta. Sigur ca am fost si eu in amagire, dar veti observa cum a aparut destul de devreme diferenta dintre informatiile pe care le redau intocmai, copiate de la corporatie, si pozitia mea personala si comentariile mele – sau absenta comentariilor mele si pastrarea rezervei fata de informatiile pe care vi le prezint. E simplu; trebuie doar dat la o parte bruiajul. Si o sa va fie usor sa va amintiti ca nu exista practicieni – e doar o inselaciune 🙂

Am mai auzit si ca am fost ‘data afara’ pentru ca sunt ‘singurul lor dusman’ si pentru ca sunt ‘nebuna’ (sau am innebunit, nu am inteles exact). Ei bine, sa le corectam un pic si ecuatia asta, ca uite ce aberatii creeaza: eu n-am lucrat niciodata pentru The Reconnection. Freelancerii nu lucreaza pentru nimeni 🙂 Ei doar au venit la mine cu niste comenzi (de lucrari de traducere si interpretare), iar cand a fost sa le plateasca, nu le-a mai convenit. Pai nah. Cand ma abordezi pentru interpretare, nu sunt ‘practician’ (care oricum nu e, dar de dragul jocului…). Nu lucrez pentru ‘cauza’; lucrez si – ca toata lumea – am pretentia si e firesc sa fiu platita pentru munca mea.

Oricum, tot ce-a fost de spus in chestia asta, eu am spus. Soldateii lui Pearl sunt disperati si flamanzi, ca tocmai lucreaza cu aplicatiune sa-si implementeze ‘seminariile online’ in Romania – si sunt foarte agresivi. Astfel ca n-o sa ne punem cu ei. Ne dam doar un pic in spate si-i privim cum cad singuri.

Zi cu lumina si cale senina sa avem, magici Calatori. Dumnezeu are alte ‘planuri’ 🙂

