Tags

, , , , ,

Magici Călători, pentru că facebook s-a gândit să-mi atragă atenția că mi-a șters o postare pe care o consideră ”ofensatoare” (așaaa… facebook în general, mă gândesc, s-a ofensat, de la sine), iacătă că o să folosesc din nou spațiul sacru magicInsight și să vă povestesc despre războiul corporației The Reconnection cu ”singurul lor dușman”… adică eu.

Pe bune. Așa am auzit. Să vă explic.

În postare ziceam că am auzit că The Reconnection m-a dat afară, pentru că eu sunt foarte bolnavă – sunt foarte nebună, și de-aia eu acum mă chinui să le stric reputația. Ei bine… stați liniștiți; nu vă scriu de la Bălăceanca. Dar dacă șopârlele de la The Reconnection își creează realitatea în jurul nebuniei că eu aș fi lucrat vreodată pentru ei și că ei m-au ”dat afară” de undeva, s-ar putea să ajungă 9 la ei, direct și foarte curând.

N-am lucrat niciodată pentru corporația The Reconnection (dar mi-am luat și eu țeapa cu ”seminariile” și cu ”vindecarea” lu’ domnul ”doctor”, după cum bine știți și v-am povestit îndelung și zgomotos pe blog). Am avut o relație de colaborare, într-adevăr, când ei au venit la mine pentru servicii de traducere și interpretare. Am făcut frumos lucrarea, iar după ce le-am dat factura, m-au întrebat dacă n-aș vrea eu un seminar, că tot am tradus și acum să evoluez și eu… Am zis că ba da, o să fac următorul seminar din România (asta era prin 2007), am și plătit. S-au șocat și… nu vă mai povestesc  ce dezastru au făcut până au plătit factura. Dup-aia au considerat cumva că, dacă tot am făcut seminarul, acum sunt ”practician” și mi-au atras atenția (în moduri violente pe care iar nu le mai povestesc aici, acum) că nu performez corect la vânat oameni pentru seminarii și că le încurc vânătorii locali. După puțin timp, nu știu la ce concluzie au ajuns ei și au anulat seminariile pentru toată lumea (probabil s-au gândit că așa sigur mă ”concediază”, sau ceva… chiar mi-e greu să îmi dau seama).

Eu înțeleg că le stric cumva apele, oricare ar fi acelea. Să știți că am stat mult și m-am gândit – oare am de a face cu niște ființe foarte rele, sau cu niște ființe care trăiesc într-o realitate a lor și sunt complet deconectați, nu înțeleg nimic din realitatea-realitate. Însă mă opresc când îmi dau seama că ”realitatea” asta a lor – ei depun eforturi masive și strategice, la niveluri pe care abia dacă putem să ni le imaginăm, ca să o impună drept ”realitate” a tuturor. Asemenea eforturi presupun, totuși, existența unei intenții și a unui plan în spate…sau a unor minți scurtcircuitate pe niște cărări tare aiurea.

Acuma, ce să zic. Înțeleg că e foame mare și că vor seminarii online și reputație și mai știu eu ce. Dar fiecare cu planurile lui.

Nu ești obligat să fii în planurile nimănui. Viața are și planuri care nu vin din foame. Cale lină, magici Călători. Să ne ocupăm de viață cu respect – și-așa se ocupă și Viața de noi 🙂

path-of-heart

