Tags

, , , , , , , ,

Magici Călători, pentru că facebook s-a supărat din nou pe postările mele, am să vă povestesc și aici cum m-am întâlnit eu cu o psihopată care consideră se ocupă cu psihoterapia.

Da-da. E vorba de Andreea Talmazan (eu n-am probleme să dau nume, știți bine, deși știu bine cu ce jeguri am de a face și știu că nu se dau în lături de la a face rău), cu care m-am întâlnit, psihoterapeut cum e ea, îndemnând părinții să lege o pancartă de gât la copii și să dea fuga cu ei în piață, să-și ”manifeste dreptul de a protesta”.

Psihop-terapeuta mai e susținută și de o serie de ”experți în parenting” și alte categorii de distorsionatori de adevăr și formatori de opinie (aici nu numesc pe nimeni, ci doar vă spun să vă țineți deoparte de TOT domeniul), care consideră că, pentru binele și pentru viitorul lui, plodul uman musai trebuie implicat în luptele părinților, iar cel mai bun loc unde s-ar putea afla un copil de doi ani, în orice moment, este… la un protest, având agățată de gât o pancartă scrisă de mă-sa și ducând în mână săbiile confecționate de ta-su… și bineînțeles, întărâtat împotriva bunicii (că doar trebuie și el să protesteze, nu?!), care nu îl lasă să se uite la desene animate după masa de prânz.

Mă întreb de când, oare, a fi părinte înseamnă orice altceva decât a proteja și a îngriji viața – cel puțin a copilului tău. Oare să fie de când cu ”parentingul”?!

Mă întreb de când, oare, psihoterapeutul e plătit pentru a îndemna oamenii să își abuzeze copiii – și să îți mai și explice cum, de fapt, nu e un abuz, ci un ”drept”. E dreptul tău să protestezi, e dreptul tău să faci ce vrei cu copilul tău (!), iar din astea două puse laolaltă… rezultă așa ceva.

Și nu numai că rezultă așa ceva, ci mai rezultă și niște distorsionatori de adevăruri care spun că așa e ok, că ești nebun dacă vezi ceva în neregulă cu poza asta…

La fel cum – am mai auzit eu – ești ”nebun” dacă nu îți duci copilul să ”evolueze” la ”cursurile” luciferice ale unei alte psihopate de seamă din România, nu spui cine, că și-așa știe toată lumea.

Și uite-așa, magici Călători, eu nu știu cum se tot strecoară șerpi din ăștia cu chip de om aici, în marea Grădină a lui Dumnezeu… Cred că oamenii îi lasă, că nu mai sunt atenți. Altă explicație nu-i…

Să ne vedem cu bine, să vă feriți de mutilatorii de omeni(r)e și să vă țineți copiii acasă, îngrijiți și sănătoși. Și în prezent, și mai încolo, căci cum e în prezent, așa și în viitor. Eu așa am auzit că se zice. Cale lină, magici Călători.

255476_444550825588311_1960090344_n

