Tags

, , , , , , , , , ,

…nu am habar dacă o să o faceți, dar eu vă rog: raportați paginile infractoarei Ivanov, raportați paginile lui Grosa și raportați paginile lui Pearl. raportați infracțiunea cu seminariile, alertați oamenii să se țină departe de grupul ăsta de criminali, alertați poliția și raportați campaniile violente de reducere la tăcere. scârnăviile ăstea sunt extrem de violente anul ăsta, că oamenii s-au mai trezit și știu și ei că e mare pericol să fie descoperiți și alungați de tot.

eu vă spun că ei sunt în curs de a ucide ca să își facă loc. nu, stați liniștiți, nu o să fiu eu dovada că ‘doctorul’ Pearl este de fapt un ucigas și un hoț, nu un vindecător. însă clar vă rog să acționați pentru a avertiza oamenii și a opri acest grup infracțional o dată pentru totdeauna.

nu știu cât o să mai pot să postez, pentru că alte conturi de facebook eu nu o să mai deschid. însă ce am avut de spus am spus. și vă rog să înțelegeți că nu e de joacă și că ființele astea chiar sunt puse pe ucis, pentru că oamenii s-au mai trezit și e pericol să fie descoperiți. sunt deja sute de raportări despre cât de rău face această infecție de ”vindecare” (și sunt sute de mii de voci pe care nu le veți mai putea auzi niciodată, dar care avertizează demult omenirea despre abominația asta), iar soldații lui Pearl nu mai fac față să le șteargă și să blocheze oamenii și să îi discrediteze….

eu ce am avut de făcut am făcut. dacă și după cum vă îndeamnă inima, faceți și voi – iar restul face Dumnezeu. și să curățăm degrabă lumea de gunoiul ăsta, să putem să ne vedem de viață și de bucurie aici, pe pământ.

cu lumină și întru iubire să mergem mai departe, magici Călători. să ne vedem cu bine

 

